Just married!

Właśnie wróciłam z wesela! Osobiście nie przepadam za tego typu uroczystościami, ale ze względu na piękne wnętrza i cudowny wystrój sali wrzucam szybką fotorelację z insta ;)

Czyli wesele w proszku! ;)

A i jeszcze o stylizacji! ;) Wybrałam dla siebie bardzo prostą sukienkę GRÂCE od La Roue. Urzekł mnie jej błękitny odcień, klasyczny fason i praktyczne wpuszczane kieszenie (zawsze na tego typu imprezy zabieram ze sobą kopertówkę, ale ciężko cały czas ją mieć przy sobie! ;)) Do kompletu dobrałam chabrowe sandałki z Atmosphere i żakiet od Evy Grygo :) Całość dopełniłam kopertówką w pepitkę Antbags by Ania oraz naszyjnikiem ALE.














Ten post został dodany poniedziałek, 4 sierpnia 2014 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

2 Odpowiedzi na “ Just married! ”

  1. Wow! Ale gustowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo prosta i dzięki temu uniwersalna! :) Jak mawia moja mama - w prostocie elegancja ;)

      Usuń