cold white

Mocne i kontrastowe kolory, które przeważały w moich dotychczasowych stylizacjach w ostatnim czasie zastąpiłam minimalistycznymi i monochromatycznymi zestawami. Czysta biel i proste ujęcia zdecydowanie skradły moje serce! Bądźcie czujni, bo będzie ich znacznie więcej... ;)









koszula: Magda Hasiak szorty: Nike (Virgo&Szyk) buty: Asos (Virgo&Szyk) kolczyki i bransoletka: wolneelektrony pierścionek: Unikke Design stanik: Godsavequeens zdjęcia: Sandy Grabowska

Ten post został dodany niedziela, 10 maja 2015 i został oznaczony tagiem . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

3 Odpowiedzi na “ cold white ”

  1. Świetne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to w którym podnosisz nogę :) Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny minimalistyczny look, zdjęcia genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna, jestem nią zauroczona! ;)

    OdpowiedzUsuń